رفع ریجکتی ویزای کانادا ، اخذ ویزای توریستی کانادا ، اقامت کانادا از طریق ازدواج ، اقامت کانادا از طریق کار ، اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری ، اقامت کانادا از طریق تولد فرزند ، اقامت کانادا از طریق ثبت شرکت ، اقامت کانادا از طریق تحصیلی ، اقامت کانادا از طریق کار آفرینی ، اقامت کانادا از طریق آموزشی ، ویزای توریستی کانادا ، ویزای تحصیلی کانادا

ثبت شرکت در ژاپن ، افتتاح حساب از طریق ثبت شرکت در ژاپن ، اقامت و ثبت شرکت در ژاپن ، پاسپورت و ثبت شرکت در ژاپن ، وکیل و ثبت شرکت در ژاپن ، وکیل مهاجرتی و ثبت شرکت در ژاپن ، وکیل بین المللی و ثبت شرکت در ژاپن ، رفع ریجکتی ویزای ژاپن ، رفع دیپورتی اقامت ژاپن ، ویزای ژاپن ، ویزای توریستی ژاپن ، ویزای تحصیلی ژاپن ، ویزای کاری ژاپن ، ویزای ازدواج ژاپن ، اقامت ژاپن ، اقامت موقت ژاپن
2019-10-26
قبول وکالت در اخذ ویزای توریستی استرالیا ، قبول وکالت در اخذ ویزای تحصیلی استرالیا ، قبول وکالت در اخذ ویزای کاری استرالیا ، قبول وکالت در اخذ ویزای ازدواج استرالیا ، قبول وکالت در اخذ ویزای کارآفرینی استرالیا ، قبول وکالت در اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا ، قبول وکالت در اخذ اقامت استرالیا ، قبول وکالت در اخذ پاسپورت استرالیا ، قبول وکالت در رفع ریجکتی ویزای استرالیا
2019-11-13
رفع ریجکتی ویزای کانادا ، اخذ ویزای توریستی کانادا ، اقامت کانادا از طریق ازدواج ، اقامت کانادا از طریق کار ، اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری ، اقامت کانادا از طریق تولد فرزند ، اقامت کانادا از طریق ثبت شرکت ، اقامت کانادا از طریق تحصیلی ، اقامت کانادا از طریق کار آفرینی ، اقامت کانادا از طریق آموزشی ، ویزای توریستی کانادا ، ویزای تحصیلی کانادا
برای اطلاعات بیشتر و تصمیم بهتر می توانید به سایت های موسسه حقوقی و بین المللی یسنا مراجعه نمایید 
   www.yasnahome.com
(قسمت :حقوق مهاجرت )www.yasnasa.com
(قسمت :مهاجرت ، ویزا )www.yasnairan.com
(قسمت : مهاجرت و اقامت )www.yasnalawyer.com
(قسمت :مهاجرت و ویزا )www.yasnamigration.com
 (نقش وکیل و مشاورخوب این است که احتمال خطاها را کم کند و در تصمیم گیری درست شما را یاری نماید )

 ویزای توریستی کانادا ، ویزای تحصیلی و دانشجویی کانادا ، ویزای سرمایه گذاری کانادا ، ویزای ازدواج کانادا ، ویزای کاری و نیروی متخصص کانادا ، ویزای کار آفرینی کانادا ، ویزای خود اشتغالی کانادا ، رفع ریجکتی ویزای کانادا ، ثبت شرکت در کانادا ، ثبت شعبه در کانادا ، افتتاح حساب بانکی در کانادا ،رفع ریجکتی ویزای کانادا

موسسه حقوقی بین المللی سپند آفرین  یسنا آمادگی پیگیری تمامی امور حقوقی ایرانیان در کشور کانادا را دارد .خدمات  حقوقی ( گرفتن وکیل و مشاور ) از آن جهت ضروری می باشد که در حال حاضر تعداد  زیادی از ایرانیان به دلایل مختلف  در کشور کانادا زندگی می کنند و به دلیل تعلق مادی و معنوی نیازمند دریافت خدمات حقوقی و پیگیری امور در مراجع قضایی و اداری هستند.
 خدماتی این  موسسه حقوقی و بین المللی سپند آفرین یسنا قادر به انجام آن در کشور کانادا می باشد به شر ذیل می باشد :
۱- پذیرش  وکالت و مشاوره در اخذ انواع ویزای و گرفتن وقت سفارت کشور کانادا
۲- پذیرش وکالت و مشاوره در اخذ اقامت کشور کانادا
۳- پذیرش وکالت و مشاوره در رفع ریجکتی ( ریجکت شدن ) از سفارت کشور کانادا
۴- پذیرش وکالت و مشاوره در رفع اخراج شدن ( دیپورت ) کشور کانادا
۵- پذیرش وکالت و مشاوره در ثبت شرکت در کشور کانادا ( شهرهای  تورنتو، مونترال، ونکوور، اتاوا، کلگری و ادمونتون)
۶- پذیرش وکالت و مشاوره در ثبت شعبه در کشور کانادا ( شهرهای  تورنتو، مونترال، ونکوور، اتاوا، کلگری و ادمونتون)
۷- پذیرش وکالت و مشاوره در گرفتن شریک تجاری در کشور کانادا ( شهرهای  تورنتو، مونترال، ونکوور، اتاوا، کلگری و ادمونتون)
۸- قبول وکالت و مشاوره در امور بازرگانی و تجاری ( صادرات و واردات ، حمل و نقل بین المللی ، امور گمرکی و ترخیص کالا ، تنظیم قراردادهای بین المللی ) در کشور کانادا ( شهرهای  تورنتو، مونترال، ونکوور، اتاوا، کلگری و ادمونتون)
۹- پذیرش وکالت و مشاوره خرید و پیش خرید و اجاره املاک و مستغلات  مسکونی و اداری و تجاری در کشور کانادا ( شهرهای  تورنتو، مونترال، ونکوور، اتاوا، کلگری و ادمونتون)
۱۰- پذیرش وکالت و مشاوره در کلیه خدمات بانکی و نقل و انتقالات ارزی در کشور کانادا( شهرهای  تورنتو، مونترال، ونکوور، اتاوا، کلگری و ادمونتون)
۱۱- پذیرش وکالت و مشاوره در کلیه امور حقوقی و جزایی در کشور کانادا( شهرهای  تورنتو، مونترال، ونکوور، اتاوا، کلگری و ادمونتون)
عدم آگاهی اشخاص از مسائل مهاجرتی ، قضایی و حقوقی در زندگی روز مره که موجب تشکیل پرونده‌های قضایی غیرضروری، سردرگمی در محاکم قضایی و در نهایت افزایش ضرر و زیان و حتی ورشکستگی آنان میشود ، برای ارتقای آگاهی‌های حقوقی و صرفه جویی در وقت و هزینه و انجام کلیه معاملات با مراجعه با موسسه  حقوقی بین المللی  یسنا می توانید با خیال آسوده به نتیجه دلخواه خود برسند.
موسسه حقوقی بین المللی سپند آفرین   یسنا  با بهرگیری از وکلای خوشنام و مجرب خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی در خصوص کلیه دعاوی حقوقی و کیفری ( جزائی ) و دفاع از جرائم  ارتکابی و همچنین امور ( مهاجرت واخذ اقامت موقت و اخذ تابعیت مضاعف ، معاملات املاک و مستغلات ، ثبت شرکت ، گرفتن شریک تجاری ، خدمات تسهیلاتی و بانکی، امور بازرگانی و غیره ) در کانادا پذیرا می باشد.

پذیرش  وکالت و مشاوره در اخذ  اقامت کشور کانادا ( گرفتن پاسپورت )

موسسه حقوقی بین المللی  یسنا  با بهرگیری از وکلای خوشنام و مجرب خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی در خصوص اخذ اقامت در کشور کانادا  پذیرا می باشد.
سرمایه گذاری و  تاسیس شرکت تجاری در کشور  اتریش یکی از راههای سریع و آسان اخذ اقامت در این کشور می باشد. شخص اقدام کننده می تواند به همراه کلیه اعضای خانواده خود برای این اقامت اقدام نماید.

مزایای اقامت کشور کانادا

۱-  اخذ اقامت دائم کانادا (سیتی زن) بعد از ۳ سال اقامت مفید
۲-  برخورداری از تحصیلات رایگان از مهدکودک تا آخر دانشگاه
۳- دریافت انواع وام های کم بهره برای خرید خانه، سرمایه گذاری و شروع بیزینس
۴- دریافت بیمه پزشکی رایگان برای تمام افراد خانواده
۵-  استفاده از انواع کلاس های زبان رایگان شامل فرانسه و انگلیسی

برخورداری از قوانین موجود در کشور کانادا :

۱-  برابری زن و مرد
۲- احترام به فرهنگهای مختلف
۳-آزادی بیان و عقیده
۴- صلح
۵- قانون مداری
۶- احترام به حقوق زنان و کودکان

تعریف تابعیت کشور کانادا

تابعیت کانادا رابطه فرد با حکومت کاناداست و  مفهوم آن عضویت فرد در جمعیت تشکیل دهنده دولت کاناداست.
به بیانی دیگر تابعیت کانادا نشان دهنده کلیه روابط سیاسی، حقوقی، معنوی شخص با حکومت کاناداست.
شرایط تابعیت کانادا چیست وچه کسانی برای اخذ آن واجد شرایط هستند؟
از بین مهاجرینی که وارد کانادا می شوند، سالانه ۷۵% از کسانی که شرایط تابعیت کانادا را دارند، برای اخذ اقامت دائم و اعطای شهروندی کانادا اقدام می کنند. هرچند قوانین جدید و به روز ، باعث می شود که از شمار افراد واجد شرایط اقامت کانادا کاسته شود.
 کانادا از طیق اعطای شهروندی و تولد به افراد تابعیت می دهد. برای واجد شرایط بودن، کانادایی های که ۴ سال اقامت دائم را به خوبی پشت سر گذاشته اند، می توانند برای تابعیت کانادا اقدام کنند.

شرایط تابعیت کشور  کانادا به شرح ذیل است:

شخص در کشور کانادا به دنیا آمده باشد (افرادی که والدین آنها کانادایی یا مقیم دائم کانادا نباشند و حداقل یکی از والدین آنها برای ماموریت به کانادا آمده باشد شامل این مورد نمیشوند.)
در خارج از کشور کانادا به دنیا آمده باشد اما از به واسطه قوانین مهاجرت و اقامت کانادا را دریافت کرده است و بعد از آن به اط طریق قانون موجود به شهروندی کانادا پذیرفته شده است.
در خارج از کشور کانادا به دنیا آمده است اما حداقل یکی از والدین شخص شهروند کانادا باشد.
درخواست ها به افسر تابعیت در نوا اسکوتیا،  تحویل داده می شود و آن ها بررسی می کنند که آیا ۴ سال اقامت اولیه تکمیل شده است یا خیر. طی حدود ۱۲ ماه از تاریح تحویل درخواست، متقاضیان ملزم به شرکت در مصاحبه ای هستند که باید در آن دانش خود را از کانادا به یکی از زبان های رسمی کانادا اثبات کنند.

 انواع تابعیت کشور کانادا

به طور کلی تابعیت کانادا به دوسته زیر تقسیم می شود:
تابعیت کانادا به واسطه تولد و یا پدر و مادر یا Born Citizenship
تابعیت به واسطه سایر قوانین Naturalized Citizenship

تفاوت بین اقامت دائم و تابعیت  کشور کانادا:

به طور کلی تفاوت های بین اقامت دائم و تابعیت کانادا را میتوان با عناوین زیر شرح داد و لازم به ذکر است تمامی حقوق زیر مربوط به کسانی که تابعیت کانادا را داشته باشند می باشد و شامل دارندگان اقامت دائم نمیشود.
حق ماندن و ورود و خروج به کانادا (که در پارگراف های پیشین مطرح شد)
حق شرکت در انتخابات استانی و فدرال
حق استخدام در پاره ای کارهای خاص (نظیر ارتش و وزارت اطلاعات)

شرایط اخذ پاسپورت کشور کانادا

تمام توابع کانادا به شرط داشتن شرایط لازم میتوانند درخواست دریافت پاسپورت کانادایی کنند.
برای دریافت پاسپورت کانادا حتما باید تابعیت کانادا را داشته باشند.
 لذا تابعیت کانادا به تنهایی دولت کانادا را ملزم به اهدای پاسپورت کانادایی نمیکند.

 پذیرش وکالت و مشاوره در اخذ  اقامت کشور  کانادا از طرق سرمایه گذاری ( گرفتن پاسپورت )

 

 ویزای توریستی کانادا ، ویزای تحصیلی و دانشجویی کانادا ، ویزای سرمایه گذاری کانادا ، ویزای ازدواج کانادا ، ویزای کاری و نیروی متخصص کانادا ، ویزای کار آفرینی کانادا ، ویزای خود اشتغالی کانادا ، رفع ریجکتی ویزای کانادا ، ثبت شرکت در کانادا ، ثبت شعبه در کانادا ، افتتاح حساب بانکی در کانادا ،رفع ریجکتی ویزای کانادا
 موسسه حقوقی بین المللی سپند آفرین  یسنا  با بهرگیری از وکلای خوشنام و مجرب خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی در خصوص اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در کشور  کانادا پذیرا می باشد.
یکی از روشهای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت دائم کانادا، برنامه مهاجرت سرمایه گذاری و کارآفرینی برای تجار و مدیران دارای سابقه مدیریت و سرمایه به میزان تعیین شده است. این برنامه ها به دلیل توسعه اقتصادی و اشتغال زایی در کانادا و جذب سرمایه به وجود آمده اند. در حال حاضر استان کبک و برخی استان‌های دیگر این کشور از طریق سرمایه‌گذاری اقدام به جذب مهاجر می کنند.
کانادا با پذیرش بیش از ۲۸۰,۰۰۰ مهاجر در سال، اولین کشور مهاجر پذیر در جهان محسوب می شود. یکی از روشهای دریافت اقامت دائم کانادا و شهروندی در این کشور، برنامه مهاجرت سرمایه گذاری و کارآفرینی برای تجار و مدیران دارای سابقه مدیریت و سرمایه به میزان تعیین شده است. این برنامه ها به دلیل توسعه اقتصادی و اشتغال زایی در کانادا و جذب سرمایه به وجود آمده اند. در حال حاضر کانادا به سرمایه داران و سرمایه گذاران کارآفرین به سه روش زیر اقامت دائم و شهروندی اعطا مینماید.

روش اول :  اقامت و شهروندی جهت سرمایه داران از طریق استان کبک:

دولت استان کبک با دریافت مبالغ تعیین شده از سرمایه داران، (   نه سرمایه گذاران کارآفرین) بطور مستقیم و با مدیریت و مسوولیت خود در بخشهای مورد نیاز اقتصادی کشور سالانه ۱۹۰۰ پرونده سرمایه دار میپذیرد. کبک سالانه ۱۳۳۳ پرونده از ۱۹۰۰ ظرفیتش را به چین و هنگ کنگ و مابقی یعنی ۵۶۷ پرونده را به دیگر کشورهای جهان اختصاص داده است.

 شرایط مهاجرت به کشور کانادا از طریق استان کبک

مهاجرت به کانادا از طریق استان کبک جهت مدیران، سرمایه داران، سرمایه گذاران و صاحبان مشاغل است. متقاضیان با داشتن تجربیات مدیریتی و  تجاری چه در بخش خصوصی و چه دولتی قادر به اقدام در این گروه می باشند.
مهاجران سرمایه گذار از طریق استان کبک و یا هر استان دیگر، طبق قانون اساسی کانادا که حق حرکت و زندگی در هر نقطه از کشور را به شهروندان اعطا کرده است، قادر خواهند بود در هر نقطه از کشور آزادانه زندگی کنند.

متقاضی مهاجرت به کشور کانادا از طریق  استان کبک باید واجد شرایط زیر باشد:

۱- اثبات داشتن حداقل دارایی به ارزش ۱,۶۰۰,۰۰۰ دلار کانادا
 ۲- پرداخت مبلغ ۸۰۰ هزار دلار به خزانه دولت به مدت ۵ سال
۳- پرداخت بهره بانکی بلا عوض به مبلغ ۲۲۰,۰۰۰ دلار کانادا (به جای ۸۰۰,۰۰۰ دلار کانادا)

اثبات منشا ثروت

اثبات قانونی بودن کسب و کار و داشتن تجربه مدیریت
فرزندان زیر ۱۹ سال می توانند در پرونده متقاضی شامل باشند (از اکتبر ۲۰۱۷ فرزندان زیر۲۲ سال)

مزایای مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا از طریق استان کبک:

۱- ملزم نبودن به راه‌اندازی کسب و کار در کانادا
۲- آزادی انتخاب محل زندگی در هر جای کشور بدون پرداخت جریمه
۳- سفر به بیش از ۱۷۰ کشور جهان بعد از دریافت پاسپورت کانادا
۴- تحصیل در بهترین سیستم آموزشی و دانشگاه های دنیا به محض دریافت اقامت دائم کانادا
۵- بهداشت و درمان رایگان به محض دریافت اقامت دائم کانادا

روش دوم : سرمایه گذاری با ایجاد کسب و کار و کار آفرینی در اکثر استانهای کانادا   (PNP)

اکثر  استان‌های  کانادا از طریق جذب سرمایه گذاران کار آفرین مهاجر می پذیرند.
برخلاف برنامه مهاجرت به کانادا از طریق استان کبک که شما به عنوان سرمایه دار مهاجرت می کنید و ملزم به انجام هیچ گونه سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کار نخواهید بود، استان های دیگر از شما می خواهند در استان مربوطه کسب و کاری ایجاد نمایید و در دو سال اول بعد از ورود به کانادا در آن استان ساکن شوید و به این ترتیب موجب رونق اقتصادی استان مربوطه باشید.
 در صورتی که در استان مربوطه کسب و کاری که متعهد می شوید را ایجاد نکنید و یا در استان مربوطه ساکن نشوید و همچنین اگر به دلیل غیر موجه برای مقامات دولتی استان، در هر زمانی زیر دو سال استان مربوطه را ترک کنید مبلغی که به عنوان وثیقه نزد دولت استانی باقی گذاشته بودید ، به شما بازگردانده نخواهد شد.
هر استان شرایط خاصی برای خود تایین کرده است و متقاضی را ملزم می کند مبلغ خاصی را به عنوان حداقل میزان سرمایه گذاری در کسب و کاری در استان سرمایه گذاری نماید. همچنین حداقل ثروتی که متقاضی باید نشان دهد، دارایی متقاضی در استان های مختلف می بایست از ۲۵۰٫۰۰۰ دلار کانادا تا ۶۰۰٫۰۰۰ دلار و مبلغ سرمایه گذاری از ۱۵۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ $کانادا متفاوت می باشد.  برای اطلاعات  مربوط به هر استان می توانید به صفحه مربوطه مراجعه نمایید:

 مهاجرت به کشور کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان پرنس ادوارد

 

اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری ، اقامت کانادا از طریق تحصیلی و دانشجویی ، اقامت کانادا از طریق کاری و نیروی متخصص ، اقامت کانادا از طریق ثبت شرکت ، اقامت کانادا از طریق ثبت شعبه ، اقامت کانادا از طریق ازدواج ، اقامت کانادا از طریق تولد فرزند ، رفع دیپورتی اقامت کانادا ، رفع ریجکتی ویزای کانادا ، رفع دیپورتی اقامت کانادا
۱-  روش تجاری با مالکیت صد درصد
۲-  روش تجاری با مالکیت مشارکتی
متقاضی در هر دو روش فوق جهت راه اندازی شغل و کسب و کار  باید دارای حداقل شرایط ثروت و سرمایه، سن، تحصیلات، سابقه شغلی و کاری، مطابقت پذیری با استان و فرهنگ غالب آن و آشنایی به زبان انگلیسی با شد.
همچنین متقاضی باید بیزینس پلان مورد نظر  را  با جزئیات ارائه نماید.
سرمایه گذارانی که هدفشان خرید و یا راه اندازی شغل با مالکیت ۱۰۰% و بدون شریک است امکان شراکت برایشان وجود ندارد مگر و به شرط اینکه قبل از مصاحبه نهایی، پلان شغلیشان را تغییر داده باشند.
متقاضی در این گروه ملزم به مدیریت شغل خود به طور صد در صد است.   سرمایه گذارانی‌ که قصد شریک شدن با خرید مشاغل اماده و  فعال دارند  باید حداقل ۱/۳ سهام و یا شغل مورد نظر را خریداری نمایند و  ۱/۳ مدیریت شغل خریداری شده را نیز  بر عهده داشته باشند.
متقاضیان باید یک بار سفر اکتشافی ۵ روزه به استان داشته باشند. هدف از این سفر دیدار با مسئولین اداره ی مهاجرت، کار، مدارس و… و همچنین دیدار از استان جهت کسب تجربه و بررسی هزینه های شغلی ،سکونت، تحصیلات و غیره میباشد.
 متقاضیان ۲ سال فرصت خواهند داشت تا طبق پلان ارائه شده و یا با ارائه دلایل منطقی شغل دیگری را راه اندازی نمایند. بعد از آن که متقاضی سرمایه گذاری لازم را با هر کدام از شرایط ذکر شده به انجام رسانید، مبلغ ودیعه به وی مسترد خواهد شد.
حداقل ثروت متقاضی جهت اقدام در استان پرنس ادوارد ۶۰۰,۰۰۰ دلار کانادا میباشد.
بسته به پلان ارایه شده، حداقل مبلغ سرمایه گذاری  ۱۵۰,۰۰۰ دلار کانادا میباشد.

مهاجرت به کشور کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان مانيتوبا

  مهاجرت سرمایه گذاری به منیتوبا برای جذب متقاضیانی  است که دارای سابقه مدیریتی در کسب و کار خود چه در بخش خصوصی و چه دولتی می باشند و در نظر داشته باشند که با ایجاد و یا خرید کسب و کار در این استان زندگی نمایند.

شرایط متقاضیان سرمایه گذار در استان مانیتوبا:

داشتن حداقل ۳ سال سابقه کسب و کار و یا مدیریت در سطوح بالا دارایی به ارزش ۳۵۰,۰۰۰ دلار
 سرمایه گذاری به میزان  ۱۵۰,۰۰۰ دلار
سفر اکتشافی  جهت دیدار از کسب و کارها، مدارس و لمس کردن جو جامعه و نظایر آن
پرداخت مبلغ ۱۰۰,۰۰۰ دلار  به عنوان ودیعه بعد از صدور نامه قبولی

روش پذیرش سرمایه گذاران در این استان:

متقاضیان سرمایه گذاری در منیتوبا بر اساس سیستم امتیازی طراحی شده است که شامل سن، دارایی، سابقه مدیریت یا کسب و کار ، اشنایی حداقل به یکی از زبانهای انگلیسی یا فرانسه میباشد.
متقاضی میبایست حداقل دارای ۳ سال سابقه کار در ۵ سال گذشته باشد.

مهاجرت به کشور کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نیوبرانزویک:

متقاضیان مهاجرت سرمایه گذاری استان نیوبرانزویک جهت ورود طرح های تجاری سودآور و سرمایه‌گذاری در این استان بوجود آمده اند که غیر از اعضای خانواده مهاجر، از ساکنین استان نیز به کار گمارده شوند. طرح تجاری یا پلان مورد نظر سرمایه گذار باید برای استان سود آور بوده و کسب و کار باید با مدیریت متقاضی خریداری، راه‌اندازی و اداره شود.
حداقل میزان دارایی باید ۳۰۰,۰۰۰$ باشد.
پرداخت ۷۵,۰۰۰$ توسط متقاضی به عنوان تضمین مالی جهت اسکان و راه اندازی شغل مورد نظر است.
چنانچه متقاضی به تعهدات خود عمل کند،  مبلغ مذکور عیناً مسترد خواهد شد.
متقاضی ۳ سال در ۵ سال اخیر سابقه مدیریت داشته باشد.
حداقل مبلغ سرمایه گذاری باید ۱۵۰,۰۰۰ دلار باشد.
به زبان انگلیسی یا فرانسه آشنایی داشته باشد.
تحصیلات حداقل دیپلم داشته باشد.
تعهد به اسکان و راه اندازی کسب و کار در استان بدهد.
قبل از تشکیل پرونده سفر تحقیقاتی به استان داشته باشد.
پذیرش با روش  امتیاز بندی صورت می گیرد.

مهاجرت به کشور کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان ساسکاچوان، کارآفرینی

 

پاسپورت کانادا از طریق سرمایه گذاری ، پاسپورت کانادا از طریق تحصیلی و دانشجویی ، پاسپورت کانادا از طریق کاری و نیروی متخصص ، پاسپورت کانادا از طریق ثبت شرکت ، پاسپورت کانادا از طریق ثبت شعبه ، پاسپورت کانادا از طریق ازدواج ، اقامت کانادا پاسپورت از طریق تولد فرزند ، رفع دیپورتی اقامت کانادا ، رفع ریجکتی ویزای کانادا
 حداقل ۳ سال سابقه مدیریت تجاری در بخشهای خصوصی و یا دولتی
حداقل دارایی  ۳۰۰,۰۰۰ دلار کانادا
دیدار اکتشافی از استان به مدت ۵ روز
 دخالت مستقیم و مدیریت روز به روز کسب و کار خود
ارایه  طرح تجاری و یک طرح برای اقدامات بعد از اقامت
پرداخت ۷۵,۰۰۰ دلار ودیعه
تعهد در اجرای طرح تجاری، چنانچه متقاضی در استان اسکان نکند و یا به تعهد خود در راه اندازی کسب و کار و مفاد قرارداد عمل ننماید، مبلغ سپرده به او مسترد نخواهد شد.
حداقل مبلغ سرمایه گذاری ۱۵۰,۰۰۰ دلار
محدودیت سن، تحصیلات و دانستن زبان انگلیسی یا فرانسه وجود ندارد.
روش سوم :  سرمایه گذاری با ایجاد کسب و کار و کار آفرینی در استانهای بریتیش کلمبیا و انتاریو

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان بریتیش کلمبیا:

 مهاجرت به بریتیش کلمبیا از طریق راه اندازی کسب و کار و کارآفرینی : بعد از قبول شدن متقاضی در قدمهای اولیه و پذیرفته شدن درخواستهای اولیه ایشان و افراد وابسته آن پس از حدود ۶ ماه از  ابتدا با دریافت اجازه کار به مدت ۲۰ ماه  وارد کشور شده و در صورت موفقیت در راه اندازی کسب و کار مورد نظر و استخدام یک مهاجر و یا شهروند کانادایی ، ویزای کار را تبدیل به اقامت دائم می نمایند.
مهاجرت از طریق کار آفرینی در برنامه استانی بریتیش کلمبیا مختص کار آفرینان با سابقه ای است که آماده سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا هستند و می‌خواهند فعالانه کسب و کاری را در آنجا مدیریت نمایند.
اگر مد نظر دارید برای مهاجرت به کانادا از طریق کار آفرینی با سرعت وارد کشور شوید این روش بر خلاف روشهای ۱ و ۲ که می بایست حداقل ۳ سال منتظر ورود به کشور باشید، تنها روش ورود میباشد.
حداقل میزان ثروت باید ۶۰۰٫۰۰۰ دلار کانادا باشد و حداقل مبلغ سرمایه گذاری در کسب و کار مورد نظر باید حداقل ۲۰۰٫۰۰۰دلار کانادا باشد. لطفا در نظر داشته باشید که با مبالغ سرمایه گذاری ۲۰۰،۰۰۰ دلار  میبایست خارج از محدوده شهر ونکوور فعالیت داشت.
 در صورتی که مایل به راه اندازی کسب تان در محدوده شهر های بزرگ مثل ونکوور و یا ویکتوریا هستید میبایست بالای ۱۰۰۰،۰۰۰ دلار سرمایه گذاری نمایید. فاکتورهای در نظر گرفته شده جهت قبولی در درخواستهای اولیه شامل : سن، تجربه کاری، مبلغ پیشنهادی، آشنایی به زبان انگلیسی و… میباشد.

مهاجرت به بریتیش کلمبیای کانادا از طریق پروژه های استراتژیک

شرکتها و سرمایه گذاران خارجی می توانند با ایجاد کسب و کاری جدید و یا راه اندازی شعبه کارشان در این استان تا ۵ نفر از متخصصین خود را به این استان بیاورند.

حداقل سرمایه گذاری ۵۰۰٫۰۰۰ دلار کانادا

ایجاد حداقل سه شغل جدید برای شهروندان و یا مقیمان دایم کانادا ، سفر اکتشافی،  تاسیس شرکت و … از شرایط اولیه پذیرش در این گروه میباشد.

مهاجرت به کشور کانادا از طریق کارآفرینی در استان انتاریو:

برنامه مهاجرت به انتاریو برای جذب متقاضیانی است که سابقه داشتن کسب و کار و یا مدیریت در مشاغل آزاد و یا دوائر دولتی دارند تعبیه شده است. این روش به متقاضیان امکان دریافت اقامت دائم کانادا و در نهایت شهروندی کانادا را از طریق ایجاد کسب و کار و یا سرمایه گذاری در کسب و کاری فعال می دهد.

شرایط متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق استان انتاریو:

متقاضی حداقل ۳سال سابقه  کار یا مدیریت (مدیریت عامل، رئیس هیئت مدیره،مدیر پروژه و…) داشته باشد.
دارایی متقاضی می بایست بین ۵۰۰,۰۰۰ تا ۱,۵۰۰,۰۰۰ دلار  باشد. این مبلغ متناسب با نوع ، روش ، مبلغ، منطقه و درصد مالکیتی که سرمایه گذاری انجام می گردد، متغیر است.
مدیریت واحد خریداری و یا راه اندازی شده  به عهده متقاضی صورت گیرد.
حداقل دو شغل تمام وقت برای شهروندان یا مقیمان دائم کانادا ایجاد کند.
 بعد از قبولی در کا ندید شدن، در خواست اولیه ارائه شده که  متعاقب ان پلان کاری، سفر اکتشافی و… انجام میپذیرد.  حدودا ۶ ماه بعد از مراحل اولیه ، متقاضی و افراد وابسته با ویزای کار وارد کشور شده و ۲۰ ماه فرصت  دارند تا شرایطی که به آن متعهد شده اند را عملی سازند که در این صورت ویزای کار موقت به اقامت دائم کانادا تبدیل میشود.

سیستم پذیرش سرمایه گذاری در استان انتاریو:

 مهاجرت سرمایه گذاری در استان انتاریو بر اساس سیستم امتیازبندی طراحی شده است. فاکتورهای امتیازها شامل سابقه کاری، مبلغ سرمایه گذاری ، آشنایی به زبان انگلیسی،  مهارت‌های فردی و … است.
پاسپورت کانادا جزو اولین پنج پاسپورت قوی در دنیا طبقه بندی می شود. نقشه زیر نشان می دهد با داشتن پاسپورت کانادا به چه کشورهایی بدون نیاز به ویزا می توانید سفر کنید.

پذیرش  وکالت و مشاوره در اقامت کشور   کانادا  از طریق ثبت شرکت ( گرفتن پاسپورت )

 

اقامت دائم کانادا ، اقامت موقت کانادا ، اقامت از طریق تولد فرزند کانادا ، اقامت ازدواج کانادا ، اقامت کاری کانادا ، قامت نیروی متخصص کانادا ،اقامت خوداشتغالی کانادا ، اقامت بیزنس کانادا ، اقامت کار آفرینی کانادا ، اقامت ثبت شرکت کانادا ، اقامت افتتاح حساب کانادا ، اقامت تحصیلی کانادا ، اقامت دانشجویی کانادا ، اقامت دانشگاهی کانادا ، رفع دیپورتی اقامت کانادا
 موسسه حقوقی بین المللی سپند آفرین   یسنا  با بهرگیری از وکلای خوشنام و مجرب خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی در خصوص اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در کشور  کانادا  پذیرا می باشد.
 در کشور  کانادا چنانچه قصد تاسیس یک بیزینس رو دارید باید قبل از هر چیز شرکت ثبت کنید تا بتونید تمام فعالیت‌های اقتصادی خودتون رو در قالب اون شرکت انجام بدید. ثبت شرکت در کانادا اصلا کار پیچیده‌ای نیست و پروسه بسیار راحت تری رو نسبت به ایران داره. البته به شرطی که از قوانین و مقررات کانادا در مورد شرکت‌ها سر در بیارید و اطلاعاتتون تو این زمینه تکمیل باشه.

 در کشور  کانادا به طور کلی‌ ۳ نوع (و یا به عبارتی ۲ نوع) شرکت داریم که با توجه به نیازتون می‌تونید یک نوع رو انتخاب و تاسیس کنید.این سه نوع شرکت عبارتند از:

۱- مالکیت انحصاری (  Sole proprietorship  )
۲-  شرکت شراکتی  (  Partnership  )
۳-  شرکت سهامی (  Corporation )
مالکیت انحصاری (  Sole proprietorship  )

مالکیت انحصاری در این حالت شما به تنهائی‌ شرکت رو ثبت خواهید کرد و مسئولیت همه چی‌ هم پای شما خواهد بود. در واقع سود، ضرر، مشکلات، پاسخگویها و همه مورد مربوط به شرکت فقط و فقط پای شماست. از جمله مزایای این نوع شرکت می‌شه موارد زیر رو نام برد:

۱- بسیار راحته فقط با دادن یک اسم می‌شه شرکت رو ثبت کرد و حدود یکی‌ دو روز هم زمان میبره که ثبت نهائی بشه.
۲- برای شروع میتونه مناسب باشه چون هزینه بسیار کمی‌ رو داره. هزینش برای انتاریو ۶۰ دلاره.
۳- خودتون به تنهائی‌ می‌تونید راجع به تمام موارد شرکت تصمیم گیری کنید.
۴- برای شرکت‌های کم درامد میتونه از نظر تکس مقرون به صرف تر باشه.
۵- تمام سود شرکت مستقیم به نفع یه نفر که همون تشکیل دهنده و صاحب امتیاز شرکت هست واریز می‌شه.

 شرکت شراکتی (  Partnership  )

این نوع شرکت بسیار شبیه نوع اول یعنی شرکت Sole میباشد با این تفاوت که دو یا چند نفر صاحب امتیاز شرکت هستند و هر یک از دو طرف سهم خود را از شراکت مشخص می‌کنند و به همان نسبت در مقابل بیزنس‌ مسئولیت دارند. در واقع در این نوع شراکت، شرکا با تمامی اموال خود در قبال شرکتشان مسؤولیت دارند و در صورت ورشکستگی، ممکن است همگی اموالشان را از دست بدهند.
 این نوع شرکت را به شخصه اصلا توصیه نمی کنم به عنوان مثال در صورت ورشکستگی شرکت که دو نفر  شریک هستند و فرار یکی از شرکا، دیگری مسئول پرداخت تمامی بدهی ها خواهد بود.

شرکت سهامی Corporation

این نوع شرکت در ایران هم وجود دارد و احتمالا اکثرا با آن آشنایی دارید. شرکتهای تجاری در کانادا به این شکل هستند. در این نوع شرکت ممکن است تنها یک نفر یا تعداد بیشتری صاحب و سهام دار شرکت باشند. اشکال این نوع شرکت فقط هزینه راه اندازی ان است ولی با این وجود بهترین نوع شرکت است و من این نوع را به اکثریت شما توصیه میکنم. مهمترین دلایل آن، قوانین حقوقی و مالیاتی ایده آل، حمایت های دولتی و امکان توسعه و پیشرفت این نوع شرکت. هاست.

مزایا شرکت سهامی در مقایسه با شرکت Sole:

۱-  مهمترین مزیت شرکت سهامی این است که در صورت خسارت و زیان به سایرین، هیچ خطری اموال شما را تهدید نخواهد کرد. در صورتیکه اگر چنین زیانی در شرکت  Sole اتفاق بیافتد، این خطر متوجه اموال شخصی فرد خواهد شد. در واقع میتوان گفت مسئولیت در شرکت سهامی متوجه شرکت و دارایی های شرکت میباشد.
در صورتی که در sole تمام مسئولیت متوجه شخص حقیقی صاحب آن بیزنس و تمامی دارایی های شخصیش میباشد و  اگر از بیزنس‌ شکایتی شود، مثل این است که از شخص نیز شکایت شده است ودر صورت زیان خونه، ماشین، موبایل، حساب های بانکی و تمامی دارایی های شخصی فرد صاحب شرکت در معرض خطر هستند.
۲-  عمر نامحدود شرکت سهامی از دیگر مزایای این نوع ثبت شرکت است. شرکتهای سهامی قابل انتقال به دیگران هستند و برخلاف شرکت Sole که با فوت صاحب شرکت متوقف میشوند، شرکت سهامی قابل انتقال به سایرین هستند.
 ۳-  در شرکت سهامی میتوان بیمه های بیکاری خوبی برای شرکت و کارمندهای شرکت تهیه کرد. ولی در شرکت Sole، شخص مالک کارمند آن کار محسوب نمی‌شود و در نتیجه، در صورتی‌ که کار وی ناموفق بوده و تعطیل شود، وی از هیچگونه بیمه‌ کارمندی (بیمه‌ بیکاری) برخوردار نخواهد شد.
۴- پرداخت مالیات کمتر در صورت درآمد بیشتر در مقایسه با شرکتهای Sole: در شرکت سهامی میتوانید بخشی از هزینه های شخصیان را برای شرکت در نظر بگیرید.
 از طرفی بر خلاف شرکت Sole که تمامی درآمد شرکت مشمول پرداخت مالیات است؛ در شرکت سهامی؛ فقط بخشی شامل پرداخت مالیات بیشتر است که شما آنرا برای هزینه های زندگیان به صورت حقوق در طول سال از شرکت دریافت نموده اید. و مابقی درآمد شرکت، تا زمانی که از شرکت خارج نشود از پرداخت مالیات معاف است و فقط مشمول مالیات شرکت ها (حدود ۱۵-۱۶ درصد) می باشد.
۵- اعتبار بیشتر شرکت سهامی (Corporation) برای بیزنس شما. بودن حروف اختصاری Inc , LTD, Corp  در کنار نام شرکت شما بر روی بیرنس کارت شما که نشان دهنده سهامی بودن شرکتتان است، اعتبار بیشتر برای شرکت شما و البته اطمینان بیشتر برای مشتریهایتان خواهد بود.
۶-  سال مالی شرکت سهامی قابل تعریف میباشد؛ یعنی شرکت های سهامی تاریخی که باید هر ساله حساب و کتاب مالیاتی شرکت رو انجام بدهند را خودشون مشخص میکنند و کلیه کارهای مالیاتی هر سال در آن زمان باید تخویل داده شود. در صورتیکه شرکت های Sole پایان هر سال میلادی بایستی مثل بقیه افراد باید اقدام به پرکردن اوراق تکس کنند.

انتخاب اسم شرکت :

انتخاب اسم میتوان گفت اولین قدم در ثبت شرکت در کانادا به حساب میاد. مهمترین قضیه ای که بایستی هنگام ثبت اسم مد نظر قرار دهید، متفاوت و خاص بودن نام شرکت است. به طوری که تنها با یکبار شنیدن در ذهن افراد باقی بماند.

اسم یک شرکت از سه بخش تشکیل میشود:

۱-  اصلی ترین قسمت اسم شرکت است و بیشتر با این نام شرکت شما شناخته خواهد شد ( Distinctive element )
۲- بخشی اختیاری است و در واقع توضیح دهنده حرفه شماست (Description element
۳- در قسمت آخر نام شرکت بایستی یکی از پسوند های شرکت های سهامی را قرار دهید (Legal ending ) . این بخش هم اجباری میباشد. این پسوندها میتوانند یکی از موارد زیر باشد:
Incorporated , Limited , Corporation , INC. , LTD. , Corp

  شرایط اقامتی اعضا هیئت مدیره شرکت های سهامی در کانادا:

یکی از فاکتورهای بسیار مهم، شرایط اقامتی هیئت مدیره و مدیران میباشد. با توجه به استانی که شرکت خود را ثبت خواهید کرد، حداقل تعداد مدیران مقیم کانادا متغیر میباشد. در زیر جدول تعداد حداقل مدیران شرکت سهامی که دارای اقامت کانادا میباشند آمده است که اگر این شرایط رعایت نشود، شرکت ثبت نخواهد شد.
البته توجه داشته باشید که اگر کسی را که اقامت کانادا را نداشته باشد عضو هیئت مدیره شود، بواسطه بودن در هیئت مدیره هیچ گونه حق برای گرفتن اقامت نخواهند داشت.

سهام داران شرکت سهامی :

شما میتوانید هم تنها سهامدار و مالک شرکت خود باشید و هم میتوانید شریک داشته باشید. مثلا همسر و یا فرزندتان را در سهام شرکتتان شریک کنید. از طرفی کلاسهای متفاوتی از سهام میتواند در یک شرکت وجود داشته باشد و اختیارات سهام داران در انواع این کلاسهای سهامی میتواند متفاوت باشد.
اساسنامه شرکت یا به عبارتی (  Articles of incorporation ) امکان تعریف تعداد نامحدودی از سهام از هر کلاس را مهیا میسازد و بر اساس اینکه سهام دار چه حقوقی (حق رای در تصمیمات اتخاذ شده برای شرکت، حق دریافت سود سهام، حق دریافت اموال باقی مانده از شرکت پس از انحلال) میتواند داشته باشد، سهام طبقه بندی خواهند شد و به اسم کلاس های سهام های معروف هستند. مثلا کلاس A، کلاس B، کلاس.C
وقتی که فقط یک نوع کلاس سهم داشته باشیم همه سهم ها از نظر حقوقی برابر و دارای شرایط و ختیارات یکسان هستند. در صورتی که بیش از یک نوع کلاس سهم داشته باشیم اختیارات و حقوق سهام دیگر برابر نیستند.
نکته: برای شرکت نوپا معمولا فقط یک نوع کلاس سهم را توصیه میکنند و وقتی که شرکت بزرگ شد که بتواند سهامدارای بیشتری داشته باشد، میتوان نسبت به کلاس بندی سهام اقدام کرد.

وام و کمک های مالی دولت برای شرکت سهامی:

۱-  مراجعه مستقیم به بانک و درخواست وام بیزنسی: نیاز به یک بیزنس پلان یا همون طرح توجیهی هست که نیاز شما به مبلغ قابل توجهی پول را توجیه کنه.  در ضمن شرکت شما بایستی دارای سابقه مالی دوساله باشد.
۲- اقدام برای گرنت یا وامهای دولتی: شما تنها نیاز به پیدا کردن وام یا گرنت مورد نیاز و اپلای کردن برای اون رو خواهید داشت. البته شرایط این وام ها کمی دشوار تر از وام های بانکی هستند.
قبل از اپلای کردن برای این وامها بایستی مطمئن شوید که شرکت شما دارای ۲ سال سابقه مالی و پرداخت مالیات به دولت بوده و همچنین دارای ۱۵ نفر کارمند مقیم کاناداست. البته شرکت های زیر ۲ سال سابقه هم میتوانن فاند یا گرنت بگیرند، ولی مبلغ آن بسیار ناچیز است.

 پذیرش وکالت و مشاوره  در اخذ ویزای کشور  کانادا

 

کانادا و ویزا ، کانادا ویزای توریستی ، کانادا ویزای تحصیلی ، کانادا ویزای دانشجویی ، کانادا ویزای کار آفرینی ، کانادا ویزای خود اشتغالی ، کانادا ویزای خانواده ، کانادا ویزای آموزشی ، کانادا ویزای زبان ، کانادا ویزای دیداری ، کانادا ویزای تولد فرزند ، کانادا ویزای کار ، کانادا ویزای نیروی متخصص ، کانادا ویزای تجاری ،کانادا ویزای مولتی ، رفع ریجکتی ویزای کانادا
ارائه مشاوره و خدمات اخذ ویزای کشور کانادا توسط کارشناسان با تجربه و متخصص مشاورین حقوقی و بین المللی یسنا اخذ ویزای کانادا و بررسی مدارک و شرایط متقاضی اخذ ویزای کانادا , تنظیم دعوت نامه رسمی, تکمیل آنلاین فرم تقاضای ویزا و تعیین نوبت سفارت, چک لیست مدارک و نیز راهنمای انجام مصاحبه جهت اخذ ویزای توریستی, تجاری, نمایشگاهی, تحصیلی, شرکت در سمینارها, کنفرانس ها و مجامع علمی در کانادا تخصص ما است.

مدارک مورد نیاز جهت درخواست ویزای تجاری کشور کانادا

تمامی مدارک باید به زبان انگلیسی و یا فرانسه ترجمه رسمی شده باشند.
۱- فرم های درخواست فارسی تکمیل شده
۲- دو قطعه عکس ۵/۴ × ۵/۳ سانتیمتر کاملاً جدید با زمینه رنگی سفید
۳- اصل گذرنامه به همراه فتوکپی صفحه اول ( صفحه مشخصات فردی ) و فتوکپی صفحاتی از گذرنامه های قدیم و جدید که حاوی روادید کشورهای مختلف در ۵ سال گذشته باشد.
۴- فتوکپی تمامی صفحات شناسنامه
۵- مدرک نشاندهنده وضعیت مالی
۶- مدرک نشاندهنده دارایی
۷- مدرک نشاندهنده هر نوع منبع درآمد ناشی از تجارت، اشتغال، اجاره، حقوق بازنشستگی و …

پذیرش وکالت و مشاوره  در اخذ ویزای تحصیلی کشور کانادا

 موسسه حقوقی بین المللی  یسنا  با بهرگیری از وکلای خوشنام و مجرب خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی در خصوص اخذ ویزای تحصیلی در کشور   کانادا  پذیرا می باشد.

تحصیلات‌ پیش‌ دانشگاهی‌ کانادا

برخلاف تحصیل در استرالیا یا تحصیل در مالزی یا تحصیل در آمریکا در کانادا، کودکان‌ از ۳ تا ۶ سالگی‌ در مهد کودک‌ها و دوران‌ آمادگی، تحت‌ تعلیم‌ و تربیت‌ قرار می‌گیرند. شروع‌ دوره‌ ابتدایی‌ (Elementary School) از ۶ سالگی‌ است. در استان‌ کبک‌ کلاس‌ اول‌ تا ششم‌( (Grades 1 to 6 و در استان‌های‌ دیگر کلاس‌ اول‌ تا هفتم‌ (Grades 1 to 7) را دوره‌ ابتدایی‌ می‌دانند.
 دوره‌ دبیرستان‌(Secondary School) چهار سال‌ است‌ . (Grades 8 to 12) نظام‌ تحصیلی‌ پیش‌ دانشگاهی‌ در این‌ کشور به‌ گونه‌ای‌ است‌ که‌ تا قبل‌ از ورود به‌ دانشگاه‌ دانش‌آموزان‌ حدود ۱۲ سال‌ تحصیل‌ می‌کنند.
البته‌ در استان‌ اونتاریو برای‌ اخذ دیپلم‌ دبیرستان‌ باید ۱۳ سال‌ درس‌ بخوانند و دانش‌آموزان‌ شش سال‌ درس‌ به‌ نام‌ دروس‌ علمی‌ اونتاریو  (Ontario Academic Credits) OAC را نیز در سال‌ سیزدهم‌ می‌گذرانند.

تحصیلات‌ دانشگاهی‌ کشور کانادا

دانشگاه‌های‌ کشور کانادا در انتخاب‌ دانشجویان‌ اختیار کامل‌ دارند. شرط‌ ورود به‌ دانشگاه‌ها بر اساس‌ معدل‌ نمرات‌ سال‌ آخر دانش‌آموزان‌ در دبیرستان‌هاست. شرایط‌ پذیرش‌ در دانشگاه‌های‌ کانادا برای‌ دانشجویان‌ تمام‌ وقت‌ و نیمه‌ وقت‌ یکسان‌ است.در خصوص‌ پذیرش‌ دانشجو برای‌ تحصیلات‌ تکمیلی، دانشگاه‌ها بر اساس‌ ضوابط‌ خود اقدام‌ به‌ این‌ امر می‌کنند. مراکز آموزش‌ عالی‌ در کانادا مستقل‌ هستند و مدارک‌ دانشگاهی‌ را خودشان‌ صادر می‌کنند. اکثر دانشگاه‌ها در کانادا انگلیسی‌ زبان‌ هستند، ولی‌ هفت دانشگاه‌ فرانسوی‌ زبان‌ و دو دانشگاه‌ دو زبانه‌ نیز وجود دارد.

ادامه تحصیل در کشور کانادا

۱- دوره‌های‌ هنری‌ و حرفه‌ای‌ برای‌ مدارک‌Certificate و Diploma از دوره‌هایی‌ هستند که‌ پس‌ از یک‌ تا سه‌ سال‌ تحصیل‌ به‌ دلیل‌ شرط‌ ورود آسان‌تر و نداشتن‌ معدل‌ بالا برای‌ ورود به‌ دانشگاه‌ها در کالج‌ها گذرانده‌ می‌شود.
 ۲-  Bachelor  شامل چهار سال‌ تحصیل‌ تمام‌ وقت‌ است؛ در بعضی‌ رشته‌ها مانند معماری‌ طول‌ این‌ دوره‌ به‌ پنج‌ سال‌ نیز می‌رسد در استان‌ اونتاریو به‌ دلیل‌ طول‌ دوره‌ دبیرستان‌ که‌ ۱۳ سال‌ است، دوره‌های‌ سه‌ ساله‌ نیز وجود دارد .
 ۳-Master  برای ورود به‌ این‌ دوره‌ داشتن‌ مدرک‌Bachelor با معدل‌ حداقل‌B ضروری‌ است. در صورتی‌ که‌ دانشجو بخواهد در رشته‌ای‌ غیر از رشته‌ قبلی‌اش‌ ادامه‌ تحصیل‌ دهد، باید تعدادی‌ درس‌ اضافی‌ بگذراند. به‌ همین‌ دلیل‌ طول‌ دوره‌های‌Master از یک‌ و نیم‌ تا سه‌ سال‌ متغیر است. ضمناً‌ در این‌ دوره‌ دانشجو می‌تواند درس‌ با(Dissertation) پژوهش‌ را مدنظر قرار دهد یا بیشتر به‌ درس‌ پرداخته‌ و در نهایت‌ یک‌ یا دو کار علمی‌ کوچک‌ را پشت‌ سر گذارد.
۴- Ph.D برای ورود به‌ این‌ دوره‌ معدل‌ +B یا بالاتر در دوره‌Master مورد نیاز است. علاوه‌ بر این‌ دانشجو باید توصیه‌های‌ کتبی‌ استادان‌ قبلی‌ داشته‌ باشد که‌ توانایی‌ او را برای‌ پژوهش‌ نشان‌ دهد. برای‌ دوره‌Ph.D. در کانادا دانشجو باید حداقل‌ سال‌های‌ تحصیلی‌ تمام‌ وقت، گذراندن‌ دروس‌ تعیین‌ شده، گذراندن‌ امتحان‌ جامع‌ (کتبی‌ یا شفاهی‌ یا هر دو( و نوشتن‌ و دفاع‌ شفاهی‌ از پایان‌ نامه‌ پژوهشی‌ را با موفقیت‌ بگذراند. طول‌ متوسط‌ دوره‌ دکترا در دانشگاه‌های‌ کانادا چهار سال‌ است.
 در موارد خاصی‌ امکان‌ اخذ مدرک‌ Ph.D. بدون‌ دریافت‌Master و به‌ صورت‌ انتقال‌ از این‌ مرحله‌ و تنها با داشتن‌Bachelor میسر است.
اگر قصد ادامه تحصیل در رشته پزشکی را دارید، نکته زیر را بخوانید:
همچنین اگر برای مهاجرت اقدام می کنید باید بدانید که با مدرک پزشکی ایران تا قبل از امتحان دادن در بخش پزشکی کانادا و دریافت CMQ نمی توانید مشغول به کار شوید.

‌نحوه‌ ارزشیابی‌ مدارک‌ تحصیلی‌ کانادا

۱- مدارک‌Certificate و Diploma و کلیه‌ مدارک‌ دانشگاهی‌ (آکادمیک) ۲ یا ۳ سال‌ تحصیل‌ معادل‌ حداقل‌ ۶۰ واحد به‌ شرط‌ تحصیل‌ پیوسته‌ و همگن‌ که‌ منجر به‌ اخذ مدرک‌Bachelor نمی‌شود، بعد از دیپلم‌ دبیرستانی، “کاردانی” ارزشیابی‌ می‌شود.
۲-  مدارک‌Bachelor بعد از دیپلم‌ دبیرستان، “کارشناسی” ارزشیابی‌ می‌شود.
۳-  مدارک Master با شرط‌ داشتن‌ کارشناسی، “کارشناسی‌ ارشد” ارزشیابی‌ می‌شود.
۴- مدارک‌Ph.D. با شرط‌ داشتن‌ کارشناسی‌ ارشد، “دکترا” ارزشیابی‌ می‌شود. ‌‌

پذیرش وکالت و مشاوره در خرید و اجاره املاک و مستغلات در کشور  کانادا

 

مهاجرت به کانادا و ویزا ، مهاجرت به کانادا و ویزای توریستی ، مهاجرت به کانادا و اقامت ، مهاجرت به کانادا و اقامت موقت ، مهاجرت به کانادا و اقامت دائم ، مهاجرت به کانادا و تحصیل ، مهاجرت به کانادا و پاسپورت ، مهاجرت به کانادا و ازدواج ، مهاجرت به کانادا و خرید ملک ، مهاجرت به کانادا و کار ، مهاجرت به کانادا و نیروی متخصص
یکی راههای کمک به اخذ اقامت کشور کانادا  خرید املاک و مستغلات مسکونی ، تجاری ، اداری ، صنعتی ، کشاورزی برای زندگی و همچنین دفتر کار برای ثبت شرکت و شریک تجاری است.
موسسه حقوقی و بین المللی سپند آفرین یسنا مفتخر است با کادری مجرب و توانا یکی از بزرگترین مرکز مشاوره و وکالت در  خرید و پیش خرید ، فروش و پیش فروش املاک ( آپارتمان ، ویلا ، سوئیت، زمین ) بصورت نقد و اقساط در کانادا  می باشد .  و همچنین این موسسه  تمام معاملات املاک و مستغلات را بدون واسطه و مستقیم با شرکتهای سازنده در کشور  کانادا  برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

پذیرش وکالت و مشاوره در خدمات بازرگانی و تجاری در کشور کانادا( شهرهای  تورنتو، مونترال، ونکوور، اتاوا، کلگری و ادمونتون)

موسسه حقوقی بین المللی  سپند آفرین یسنا  با بهرگیری از وکلای خوشنام و مجرب خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی در خصوص خدمات بازرگانی و تجاری در کشور  کانادا  به شرح ذیل می باشد:
۱- پذیرش  وکالت و مشاوره در گرفتن نمایندگی از جمله نمایندگی انحصاری از شرکتهای معتبر و بین المللی کشور  کانادا   ( شهرهای  تورنتو، مونترال، ونکوور، اتاوا، کلگری و ادمونتون و غیره ).
 ۲- پذیرش وکالت و مشاوره در واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی از کشور ایران به کشور کانادا  و بلعکس .
۳- پذیرش وکالت و مشاوره در حمل ونقل بین المللی ( هوائی ، دریایی ، زمینی ) از کانادا  به ایران و بلعکس .
۴- پذیرش وکالت و مشاوره در اخذ کلیه قراردادهای بازرگانی بین تجار و شرکتهای ایرانی با تجار و شرکتهای کشور  کانادا. ( شهرهای  تورنتو، مونترال، ونکوور، اتاوا، کلگری و ادمونتون و غیره ).
۵- قبول وکالت و مشاوره در خرید و تهیه انواع کالا از کشور کانادا  برای ایرانیان .

پذیرش وکالت و مشاوره در خدمات بانکی بین المللی و نقل و انتقالات ارزی در کشور کانادا ( شهرهای  تورنتو، مونترال، ونکوور، اتاوا، کلگری و ادمونتون و غیره ).

موسسه حقوقی بین المللی سپند آفرین   یسنا  با بهرگیری از وکلای خوشنام و مجرب خدمات حقوقی ویژه خود را در قالب قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی در خصوص خدمات بانکی بین المللی و نقل و انتقالات ارزی کشور کانادا  به شرح ذیل می باشد:
۱- پذیرش و کالت و مشاوره در باز کردن حساب بانکی در کشور کانادا ( شهرهای  تورنتو، مونترال، ونکوور، اتاوا، کلگری و ادمونتون و غیره ).
۲- پذیرش وکالت و مشاوره در گشایش اعتبار ( BG   )  برای خرید کلیه کالاهای کشور کانادا  ( شهرهای  تورنتو، مونترال، ونکوور، اتاوا، کلگری و ادمونتون و غیره ).
۳- پذیرش وکالت و مشاوره در صدور ( LC ) ضمانت نامه بانکی در کشور کانادا  ( شهرهای  تورنتو، مونترال، ونکوور، اتاوا، کلگری و ادمونتون و غیره ).
۴- پذیرش وکالت و مشاوره در فاینانس پروژه ها از شرکتهای کشور کانادا ( شهرهای  تورنتو، مونترال، ونکوور، اتاوا، کلگری و ادمونتون و غیره ).
۵- پذیرش وکالت و مشاوره در صدور حواله ارزی و همچنین انتقال ارز فی مابین کشورهای ایران و کانادا ( شهرهای  تورنتو، مونترال، ونکوور، اتاوا، کلگری و ادمونتون و غیره ).

هزینه زندگی در کشور کانادا

سالانه حدود ۲۴۰هزار نفر به کانادا مهاجرت می کنند و از زندگی و شرایط موجود در آنجا لذت می برند.
در مطالب زیر می توانید هزینه های مهم و عمده را در کانادا را ببینید، این قیمت ها به صورت بالاترین رقم و کمترین رقم که به نسبت بزرگ یا کوچک
 بودن شهر متغیر است، درج شده. البته در همه سال در کانادا شاهد تخفیف های فراوانی هستیم که در قیمت ها لحاظ نشده است. سبک زندگی
هر فرد نیزدر هزینه زندگی کانادایی او تاثیر دارد.ولی به صورت تقریبی هر فرد ۱۲۰۰تا ۲۵۰۰ دلار در ماه در کشور کانادا خرج می کند .
به نسبت اضافه شدن هر نفربه فرد اولی حدود ۳۰۰ تا ۶۰۰ دلار به هزینه اضافه می گردد.میانگین درآمد درکشور کانادا برای کار معمولی
برابر ساعتی ۱۰ دلار و هر ماه بین۱۶۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار است. متخصص ها حقوق بیشتری تا ماهانه ۲۰هزار دلار دریافت می کنند.

خدمات موسسه حقوقی و بین المللی سپند آفرین یسنا  در کشور کانادا  شامل موارد زیر می شود:

۱- افتتاح حساب بانکی شخصی دریکی از بانکهای کشور کانادا
۲- اخذ گواهی بانکی در کشور کانادا
۳- افتتاح حساب بانکی بنام شرکت کانادایی ثبت شده در کلیه مناطق کشور کانادا
۴- اخذ پروانه فعالیت اداری برای فعالیت شرکت در کشور کانادا
۵- اخذ بیمه سلامت کشور کانادا
۶- اخذ بیمه نامه برای شرکت ثبت شده کانادایی در کلیه مناطق کشور کانادا
۷- اخذ پروانه مالیاتی برای شرکت کانادایی در کلیه مناطق کشور کانادا
۸- اخذ وکالت نامه مبنی بر کار وهدف از اقامت کشور کانادا برای اشخاص حقیقی و حقوقی
۹- بررسی مدارک لازم برای سفرواقامت ، تاسیس شرکت و اجاره دفتر اداری توسط وکیل رسمی در کشور کانادا
۱۰- – خرید سیم کارت تلفن همراه در کلیه مناطق کشور کانادا
۱۱- پرداخت تمام هزینه های مربوط به مدیریت فرآیند سرمایه گذاری و اخذ اقامت در کانادا توسط سرمایه گذار
۱۲- آماده سازی برای اخذ مدارک تاسیس شرکت و یا هر گونه سرمایه گذاری در کانادا
۱۳- ارایه اصلاعات و قوانین تجاری وبازرگانی کشور کانادا به اشخاص حقیقی و حقوقی
۱۴- نظارت و بررسی تمام مدارک مربوط به سرمایه گذاری از طریق معاملات املاک و مستغلات ، ثبت شرکت و شریک تجاری شده توسط وکیل رسمی در کشور کانادا
۱۵- تهیه و تحویل مدارک لازم به دفتر اسناد رسمی در کشور کانادا
۱۶- درخواست بیمه اجتماعی کشور کانادا
۱۷–تشکیل پرونده برای اخذ شماره مالیاتی برای اتباع بیگانه در کشور کانادا
۱۸- تشکیل پرونده برای اخذ اقامت و یا کارت اقامت کشور کانادا
۱۹- پرداخت هزینه های مربوط به ثبت شرکت و شریک تجاری در کشور کانادا
۲۰- ثبت نام فرد سرمایه گذار در شهرداری محل در کلیه مناطق کشور کانادا
۲۱- دادن مشاوره به سرمایه گذار در مورد مسایل مالیاتی در کلیه مناطق کشور کانادا
۲۲- پرداخت هزینه های وکیل متخصص اقامت کشور کانادا
۲۳- دادن مشاوره به خریدار درباره کسب و کار ( ثبت شرکت و شریک تجاری ) در کشور کانادا
۲۴- پرداخت هزینه های وکیل متخصص سرمایه گذاری ، معاملات املاک و مستغلات ، اخذ اقامت ، ثبت شرکت و غیره در کشور کانادا
۲۵- تشکیل پرونده برای اخذ اقامت در سفارت کشور کانادا
۲۶- امضاء مدارک خرید و قولنامه توسط وکیل متخصص به جای سرمایه گذار در کشور کانادا
۲۷- اخذ دعوتنامه برای خریدار از طرف شریک تجاری یا فروشنده املاک و مستغلات جهت گرفتن ویزای کانادا
۲۸- ساپورت و کمک خریدار به مدت ۹۰ روز جهت پیگیری کارهای اداری به محض ورود به کشور کانادا
۲۹- همراهی خریدار توسط وکیل برای پروسه انگشت نگاری و استهلام عدم سوء پیشینه به محض ورود خریدار به کشور کانادا
۳۰- کمک و ساپورت خریدار جهت بستن قرارداد با شرکت های آب،برق،گاز و ارایه دهنده خدمات اینترنتی در کشور کانادا
۳۱- اخذ ویزا ، فروش بلیط هواپیما ، رزرو هتل و هتل آپارتمان ، اجاره آپارتمان ، اجاره سوئیت ، اجاره و خرید اتومبیل در کشور کانادا
موسسه حقوقی و بین المللی سپند آفرین یسنا   مرکز پاسخگویی به سوالات شما با استفاده از کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه اخذ اقامت ، اخذ ویزا ، سرمایه گذاری ، ثبت شرکت ، گرفتن شریک تجاری ، خرید و پیش خرید ملک ،  قبول وکالت ، خدمات بازرگانی و تجاری ، خدمات بانکی و بین المللی ، خدمات ارزی ، خدمات تسهیلاتی ، خدمات بیمه ای در کشور انگلستان و کلیه کشورهای اتحادیه اروپا و آسیا از جمله امارات متحده عربی و کشورهای حاشیه خلیج فارس و نیز کشورهای امریکا ، کانادا و استرلیا و غیره آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی می باشد.به منظور استفاده از خدمات گروه ما تنها کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *