وکیل مهاجرتی ( اقامت ، ویزا )

راه مهاجرت, اخذ اقامت و تابعیت از راه کاریابی, اخذ اقامت و تابعیت ازطریق تحصیل, اخذ اقامت و تابعیت ازطریق سرمایه گذاری, اخذ اقامت وتابعیت به وسیله ازدواج, اخذ تابعیت از طریق تولد, حقوق مهاجرت, راه های مهاجرت, روش مهاجرت, مهاجرت از طریق پناهندگی, مهاجرت از طریق تحصیل, مهاجرت از طریق تولد, مهاجرت از طریق سرمایه گذاری, مهاجرت از طریق ویزای کار, مهاجرت ازطریق ازدواج در کلیه کشور ها

 

قبول و کالت در امور مهاجرتی ( سرمایه گذاری ، اقامت ، ویزا ، ثبت شرکت ، خرید ملک ، تحصیل ….) در کلیه کشورها
وکیل تخصصی امور مهاجرت قسمت عمده ای از شهروندان و هموطنان عزیزی که به دنبال مهاجرت اروپا و اقامت اروپا و یا یکی از کشور های خارجی هستند هنوز کشور مورد علاقه و مطمئن خود را پیدا نکرده اند! بسیاری از آنان به دنبال یافتن مسیری مطمئن به دام سوء استفاده گران این تجارت افتاده و از مسیرهای نامطمئن و گاها بسیار خطرناک ، آینده خود و خانواده خود را دچار سختی و عذاب زیادی می کنند.
وکیل تخصصی امور مهاجرت  موسسه حقوقی و بین المللی یسنا با استفاده از کارشناسان و وکلای مقیم خارج از کشور تنها مسیر های قانونی و رسمی، مراحل مهاجرت و اقامت در کشور های مطمئن و معتبر اروپایی و سایر کشورها را در احتیار شما میگذارد.
راه های مهاجرت:
وارد بحث بسیار مهم در زمینه مهاجرت می شویم. آشنایی با راه های قانونی مهاجرت در زمینه مهاجرت حائز اهمیت خیلی بالایی است، چرا که اصلا کار آسانی نیست .  داشتن تخصص و تجربه کافی برای مهاجرت قانونی از ویژگی های شاخص شرکت آتیه آفرینان ایرانیان می باشد. در ادامه به برخی از راه های قانونی مهاجرت می پردازیم.
۱- مهاجرت از طریق تولد (اخذ تابعیت از طریق تولد)
۲- مهاجرت ازطریق ازدواج (اخذ اقامت و تابعیت به وسیله ازدواج)
۳- مهاجرت از طریق ویزای کار (اخذ اقامت و تابعیت از راه کاریابی)
۴- مهاجرت از طریق سرمایه گذاری (اخذ اقامت و تابعیت ازطریق سرمایه گذاری)
۵- مهاجرت از طریق تحصیل (اخذ اقامت و تابعیت ازطریق تحصیل)
۶- مهاجرت از طریق پناهندگی
۷- مهاجرت از طریق ثبت شرکت
 با ما مهاجرت خود را بطور کاملا قانونی تجربه کنید و دیگر هیچ فکری نداشته باشید. موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  بعد از مهاجرت و اقامت شما مشکلات شما را هم پشتیبانی خواهد کرد. همچنین دیگر گرفتار برخی از افراد کلاه بردار و سودجو نخواهید شد. مشاورین ما تخصص و تجربه کافی در زمینه مهاجرت را دارا هستند  که به تابعیت در همه کشورها آشنا می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید تا موسسه حقوقی و بین المللی یسنا  کاملا سوالات و مشکلات شما را پاسخگو باشند.
مشاوره تلفنی با وکلای متخصص و پایه یک یک دادگستری موسسه
در این مرحله، متقاضی باشماره های موسسه حقوقی و بین المللی یسنا ، در ساعات اعلام شده در سایت (تارنما) تماس حاصل نموده وشرح مختصری از اوضاع واحوال ورزومه کاری وتحصیلی خود را بیان می نماید. مشاورین ارشد حقوق بین الملل موسسه، با بررسی شرایط اولیه متقاضی، یکی از راههای مهاجرت که در قوانین مهاجرتی آمده است را به وی پیشنهاد داده ومتقاضی می تواندجهت تکمیل اطلاعات لازم واخذ مشاوره حقوقی مهاجرتی به یکی از طرق زیر عمل نماید .
مراجعه به قسمت مشاوره آنلاین و پرداخت هزینه مشاوره حقوقی مهاجرتی ودرخواست مشاوره . به محض تکمیل اطلاعات وپرداخت آنلاین هزینه مشاوره مهاجرتی ، وتایید توسط واحد فناوری اطلاعات موسسه، مشاورین  با شما تماس گرفته ونسبت به ارائه اطلاعات کامل مشاوره مهاجرتی، اقدام خواهند نمود .
 مشاوره حضوری حقوق مهاجرت
پس از انجام مشاوره تلفنی حقوقی و تعیین وقت مشاوره حضوری، در ساعت مقرر در محل موسسه حضور یافته ونسبت به اخذ اطلاعات جامع حقوقی ومهاجرتی ومشاوره کامل حقوقی با وکلای موسسه ، اقدام خواهید فرمود.
عقد قرارداد رسمی وکالت جهت تعیین وکیل مهاجرتی
در این مرحله وپس از انجام توافقات اولیه ودر صورتی که موضوع پرونده مهاجرتی شما قابل انجام، تشخیص داده شود، قراردادرسمی منعقد شده وپس از آن وکیل مهاجرتی جهت انجام خدمت مورد نیاز شما، استخدام وپروسه روند مشاوره حقوقی تا اخذ ویزای مورد نظر، ادامه خواهد یافت .
اعلام مدارک مورد نیاز، جهت تشکیل پرونده مهاجرتی
در این مرحله به وسیله پست الکترونیک، ایمیل، مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده وهمچنین مراحل انجام کار ازسوی سازمان مهاجرتی طرف قرارداد درکشور مربوطه به مشا اعلام می شود. دقت بفرمایید که ابلاغ از طریق پست الکترونیک، ابلاغ رسمی محسوب می شود ودارای ضمانت اجراست. در هنگام تنظیم قرارداد از صحت ایمیل اعلامی خود،اطمینان حاصل نموده وسپس ایمیل را جهت درج در قرارداد اعلام فرمایید.
اخذ وقت مصاحبه وتحویل پرونده
پس از تهیه مدارک لازم وترجمه به زبان مورد نظر، تعیین وقت سفارت انجام وبه اطلاع شما خواهد رسید. چهل وهشت ساعت قبل از وقت سفارت، آخرین مشاوره حقوقی انجام خواهد شد وسپس مدارک وپرونده به شما تحویل داده می شود وراهنماییهای لازم جهت پاسخگویی در سفارت، انجام خواهد شد.
صدور ویزا ومراجعه به کشور مربوطه
پس از صدور ویزا، در بعضی از موارد، امکان ورود با تاخیر به کشور مقصد رادارید ودر بعضی از موارد، لازم است در سریعترین زمان ممکن خود را به کشور مقصد رسانده ونسبت به ثبت ورود خود به کشور مقصد اقدام فرمایید. درصورتی که نیاز به برخورداری از خدمات وکیل مهاجرتی ویا وکیل پایه یک دادگستری در کشور مقصد دارید، حتما این موضوع را درزمان عقد قرارداد بامشاورین ما مطرح فرمایید.
بنابراین بهتر است قبل از هرگونه اقدام که درآینده بار حقوقی خواهد داشت با یک وکیل متخصص (همانند کاری که افراد در کشورهای پیشرفته انجام می دهند) مشورت نمائیم تا جلوی خسارات آتی را بگیریم و در صورت بروز اختلافات قبل از اقدام حقوقی حتما با یک وکیل مشورت کنیم که چه بسی یک مشورت ساده و صرف هزینه ای اندک جلوی خسارات و راه های طولانی دادگاهها و اطاله وقت مان را بگیرد .
موسسه حقوقي بین المللی یسنا هميار و پشتيبان شماست.
در اين همياري چتر امنيت و اطمينان خاطر بر كليه روابط تجاري شما سايه انداز خواهد بود. ما با ارائه خدمات مشاوره اي و حقوقي تخصصي به شما همواره حقوق شما را تضمين كرده و به شما اين اطمينان خاطر را مي دهيم كه حق را مي شود محافظت نموده و در جريان رسيدگي آنرا احقاق نمود.